VIKTIGT FÖR MIG, OVIKTIGT FÖR DIG

Hallu. Jag är sådär super chockad att wing är uppe. Fick ett sms från flickan vid halv tio och jag trodde jag skulle svimma. Det är tusan stort att hon är vaken före 11 i alla fall.

Gårdagen blev ganska så lyckad. Mötte upp reb i vårsolen, gick till hemköp och köpte blockchoklad b la. Gick hem och började baka chocolatshipcookies. Sen kom mich, smaskade på kakor och börja gå mot landskyrkan ( majbrasa you know ) träffade på en bunt helt underbara people som jag inte träffat på hur länge somhelst och konstaterade att det bara var 25dagar kvar innan vi ( jag och fells ) sticker till rhodos. Idag är de 24. Hände inte så mycket vid brasan heller så vi traskade hem igen. Degade och jag höll på somna de första jag gjorde. Dom for, jag sov.

Dagens planer är wing
. Det är så pass viktigt att de står på min anslagstavla att jag ska vara med henne. Det är jätte konstigt dedär, jag saknar henne redan och jag träffade henne i onsdags HELA dagen. Hur tusan ska jag klara mig i sommar ? har aldrig varit i från henne mer än 3månader...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0