Lördags

Jasi, igår gick jag runt på stan och köpte lite balla saker, hehe, nämen sen kom Lb, så köpte vi glass och stekte i solen mitt på torget.

På kvällen gick jag till Max och skulle vänta på Challe utanför. Hennes mami skjutsade oss till Andre i Sjöbotten. Först när vi kom dit så var Andre och Simon och grillade. Efter det gick vi in och såg en massa dåliga filmer, så jag klagade en hel del.. Det var allt från tecknat till westernfilmer (som jag tyckte sög totalt). Och ingen skräckis för den delen heller med tanke på att Andre och Simon inte är ett stort fan av det. Men nog blev det en lyckad kväll trots allt. Vid 1 kom Kim och skjutsade hem oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0