Play a disc without a CD-player

Men fint... Skivan fungerar inte ens på datorn, och jag orkar inte leta efter en cd-spelare. Jag får väl lov att bara läsa igenom boken och försöka förstå innehållet (vilket jag inte kommer att göra). Jag kan redan nu säga att det kommer gå sämst på provet imorgon. Jag är inget annat än dålig på hörförståelse, men får hålla tummarna om att jag åtminstone får ett g på det området! Haha, ursch så dålig jag känner mig nu!

Paula DeAnda - When It Was Me


Finch - Letters To You (Acoustic)


Men nu ska jag ta och öppna boken och börja läsa - på spanska... Och äta våfflor, hihi!♥

/ Wing

Kommentarer
Postat av: Foki

Svar: Tack så mycket! :) Jag är ca 1,62 eller 1,63..

2009-05-10 @ 23:52:20
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0