KLICK

Sista skoldagen på en och en halv vecka för mig !! wieho. Vårdcentralen imorse klockan nio så fick mig en rejäl sovmorgon, första gången den inte behövdes men skönt var det ändå. Skola sen och fick veta att vi har hål från spanskan, och vi som brukar ha spanska längst upp ( tredje våningen ) på onsdagar. Wing tyckte inte att de var så jobbigt att gå upp idag, men de tyckte däremot jag med min träningsverk och skoskav ! Sen när vi kommer upp så kommer några grabbar ur våran paralell klass och frågar om vi har spanska eller om vi har hål för att läraren skulle bort ? JAJUSTE säger wing. Det var ju någon dag hon skulle bort ! Då lät jag henne veta att vi är lediga resten av veckan.. DÅ klickade de till i flickebarnets hjärna. Då blev jag sur och gick ner igen.

Annars har de inte hänt något, har druckit te nyss och väntar på att någon ska komma hem.. tjena mors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0