Jag gjorde en blondinbella

Jag försökte göra en blondinbella. Eller ja, nån liknande variant av hennes pluggtips. Sätta av en tid av hur länge jag ska plugga, ta något att dricka och nå smått att knapra på, på en ostörd miljö. De gick oväntat faktiskt ganska bra. Eller, om man bortser från att jag somnade. Typiskt mig att somna va.. fy. Men nu är jag på banan igen, ska läsa mig igenom noboken strax. Skulle bara ladda upp med lite bra musik så jag vaknar upp igen. 

Wing !! Jag åt torsk till middag. Nu är du äcklad och stolt va ? 


jag bjuder på nån "snygg" bild från VÄLDIGT längesen !

Kommentarer
Postat av: Maria

HAHAHA, omg vilken hemsk bild (på mej)!!

2009-05-11 @ 22:06:20
URL: http://mariabjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0