HATA POLLEN

Godmorgon. Jag ligger på gränsen till att stanna hemma från skolan. Min hals håller på att klia sönder, min näsa rinner och mina öron har världens lock. Hela kroppen känns hängig och mitt huvud väger femtonton. Kan de vara en blanding av förkyldning och pollenallergi ? förmodligen. Men kämpar mig till skolan, jätterisig. Och idag menar jag de, går sminklös till skolan i klädd äckliga mjukisbrallor och klasströjan. Hoppas inte min klass får en chock bara.. de vore ju illa nu innan sommarlovet. På söndag åker jag till grekland med älsta barndomsvän ( som om att ni inte visste ) så jag har itne tid att vara sjuk, ne nu ska jag gå och ta alla tabletter vi har. Ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0