Friiiiiday

Dålig uppdatering, jag vet. Kan berätta lite om min helg:

Fredags: Efter skolan gick jag och mötte Rebecca. Vi testade oseriösa kläder på Bik Bok och sedan kom Lb. Sen när Reb skulle visa upp sin tjusiga outfit så kom hon som jobbade där och sa: "Du kanske inte ska matcha ihop dessa kläder med varandra". Sedan insåg hon något fel och sa: "Oj förlåt! Jag får inte säga sådär till kunderna :o Men visst var du lite smått ironisk med kläderna?" (hon fick panik och skrattade av nervositet.)
Reb: Haha jo
Tjejen: Verkligen förlåt! Jag kan bli avskedad för det här. Snälla säg inte till någon att jag sagt något! (så skrattade hon ännu mer och var nästan skräckslagen)
Jag och Linnea bara stod och skrattade för det hela var så fult. Men jasi. :)

Vid fyra for Reb hem och jag kom på att jag gjort bort min prao, yes! Haha, så jag och Lb gick upp och sa det till dem, och sedan satt vi och fika där ett tag.

Senare gick vi runt på stan och det var folk som delade ut lappar angående om EU-valet (Piratpartiet). Jag och Lb frågade oseriöst om vi fick hjälpa till att dela ut och de gav oss en hel bunt. Och jag måste erkänna att det gick rätt bra för oss. Vi fick ut alla lappar på nolltid, medan de "riktiga utdelarna" hade det mindre lätt att få ut dem. Haha! Vi skämde ut oss rejält!

Vid halv sju kilade jag hem och skulle äta middag. Men mami var inte hemma, så jag gick tillbaka till stan och bestämde mig för att äta där istället. Som tur var, så var Lb fortfarande kvar på stan. Vi + Linn, Tobbe och Albin gick till Dallas. Men det var bara jag och Lb som åt. Jag bad Sara och Danne komma ner och roa med oss eftersom Sara bor just ovanför, men de var bara med ett litet tag. Så gick vi ner till älven och sedan runt på stan för att fördröja tiden.

Ah, nu blev det här långt, skriver resten i ett annat inlägg snart, hehe. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0