Skola

Känner att jag verkligen har uppdaterat här. Njamen, skolan igår gick väl bra. Första skoldagen på en helt ny skola. Lb följde mig så det kändes ju toppen. Mötte upp Joel utanför Balder och när vi gick in var vi tydligen som sista som kom. Då var det dags för upprop. Ja, inga kommentarer om hur mitt namn uttalades, haha... Ren humor med andra ord. När det var klart stack Lb, men som tur var hade jag Joel. Sen var det en massa smått som jag inte orkar dra upp.
     Efter skolan blev det stan med fina människor. Köpte mig en mascara, som söög. Hehe

Idag tog vi skolfotot (redan)! Inte nice. Satt på golvet, yeah på den asså... Ångrar det nästan, hehe. Skulle stått kvar där i mitten. :( Perfect.

En annan ful sak. Jag har valt tyska steg 1. Känner jag mig själv? Hah, har sagt till mig själv förut att jag ALDRIG ALDRIG ALDRIG ska välja tyska. Men valde det dels för att det inte blir någon franska grupp, att jag känner några som ska gå det OCH till sist, vi får sovmorgon!
     På måndagar (om vi inte har datakunskap) så börjar vi 12.10! Annars 10.10. Sen på torsdagar börjar vi 10.30.
     Fast jag funderar ändå på att hoppa av efter ett år och inte gå något språk alls. Bara att lägga till en extra kurs då för att få upp poängen. Blir nog toppen, även fast jag verkligen verkligen hade njutit av att ha franska, men men, sånt är livet...........
     Det som suger är att vi slutar typ 4 varje dag. Oh no, crap!:(
     Sen efter skolan blev det stan igen med lilla Lb och så några till. Och idag blev det att vandra till fots in till Bokia. Blev 5.. eh anteckningsblock lr vad man nu kallar det, och så HB stift. Tummen upp för skolstart...

Kommentarer
Postat av: moa

sv: jag kan hjälpa dig :)<3

2009-08-19 @ 23:25:13
URL: http://moasbabbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0