shalalalala

hei vänner !
har so som vanligt, vi sitter och gör över g frågorna nu. vi vill komma till uppgift 12 för då får vi kompledigt sen :$ äh det är komplicerat.  ( w skrattar )

fick världens magont imorse, feber och blev yr. Så stannade hemma från idrotten och halva no:lektionen då jag insåg hur mycket min grupp behöver mig idagens läge (A) så jag hoppade in i duschen och drog på mig kläderna och gick till skolan.
Trots att min kropp sa åt mig att hoppa ner i sängen igen, men jag var tvungen att gå till skolan - jag brukar föredra att ligga hemma under täcket istället för att knalla iväg till skolan men jag hamnade här endå. konstigt värre.

nu säger petra att hon vi ska skriva nått så att hon kan kommentera, så då gör vi det också.
hejhejhej.

Kommentarer
Postat av: petra

braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa=),

för jag vill ju så gärna skriva en kommentar, så nu har jag gjort det, THAHA=D

2008-09-23 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0