måndagsbarn

hade planerat kvällen : sova tidigt, inte göra något alls.
men tror ni att det blev så då? nepp då smsar nathalie och vill att jag ska komma till stan, och självklart masarjag mig ur sängen och möter upp henne vid ica. In.ut. Hem till henne, se idol och snacka lite och sen tappa bort alla nycklar jag äger. Tappar alltid bort  något hos henne :( det är jätteskandal. Förra gången mobilen och nu nycklarna. Men är endå jävligt glad att jag har henne<3.

Sitter och ser fredda i cam och gör mest ingenting, måste gå och lägga mig snart så jag orkar stå upp imorgon. kram på er.

Kommentarer
Postat av: lillnath

neej det var ipoden som jag hittade (A) eftersom den bara var i din ficka på tröjan xD

och nyckeln var ju kvar i låset :D hur gick det med hem nycklarna? :o

jag älskar dig dvd! tack för att du finns!

2008-09-30 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0