la vi oss på gräset vid skolan och kikade på stjärnorna

hei.
Igår var jag ganska låg hela dagen och kvällen och ja.. de märktes tydligen också men inget att göra åt det. Stack iallafall till stan vid åtta nångång och vid ett par rödljus så träffade vi wing, annelie och ett gäng på säkert 5grabbar. Aspackade. Hela högen , alla 7. Och jag som ska hänga med wing hela dagen idag ? hm, det lär ju gå som det går:) Iallafall så hamnde vi i stan och jag träffade felle josse frida och massa annat mysigt folk , gick omkring lite och träffa nathalie med folk osv. Sen la vi oss på gräset vid skolan och kikade på stjärnorna (A) kallt, men ganska härligt. Hem sen och käka mackor och glodde tv, sen somnade jag och reb stack hem.

Idag är det meningen att jag och w ska fota massa i höstlöven , men vädret är inte på våran sida och jag tror inte w är så pepp på att gå ut heller men ... hon ska ut ;o Iallafall ikväll då det blir massa mys hemma i lägenheten. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0