Helgen

Fredagen började med annelie och vi stötte på massa annat folk på dh, stan, max, lusthuset mm. Såg någon mig var det förmodligen ingen vacker syn, så flåt alla. Men rätt så kul var det, dock lite pinsamt, men jag klarade mig fint.

Lördagen tillbringade jag min dag med oliw. På dagen tog vi massa kort in da forrest (A) don't ask. På kvällen gick vi till ica och där träffade vi nathalie, josse & joel. Träffade även lilla moa öhlin och lillmicka :$ och självklart johan (amazing voice) och nån tjej hi. Sen såg man ju då adam, ferre, danne och maskus. Dom halverst mobbade mig för fredags - fuck u. Efter det kilade jag och o till morön för att hon skulle lämna nå grejs till sin broder och få nyklar :$ Vi gick förbi saadios hus och amagad, hon sticker till sthlm ikv och praoar där i en vecka - sjukt :$ Efter det var det movietime, vi såg disturbia och den var rätt bra. Förutom att vi blev lite skräckslagna av den där gubben :] När filmen var slut skulle jag hem. Otroligt nog stötte jag på challe och dennis och pratade ett tag.

End of story, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0