Första praodagen

Jag började 10 och hade det rätt så slappt hela dan. Gjorde inte så mkt än att hälla drickor i glas åt alla + lite andra småsaker. Självklart kom pontus andersson och åt där med sin famlj. Han satt och skratta åt mig hela tin :( när jag fick ta lunch gjorde han mig sällskap och mobbade mig för att jag föredrog vatten över cola. Sen var det time to work again. Fick sluta tidigare än planerat, dvs kl2. Gick med pontus på stan - med hans moder och broder på intersport, nån cykel store, sen skulle vi till carl victor och vänta på challe. Då kom jenny och micke, satt och pratade med dom ett tag. Sen for dom, så jag, challe, pontus och lb for till dallas och där slutade det med matkrig med dom som satt framför och bakom oss.

Slut på dagen, krami

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0