oh lovely day

jag wing och mina föräldrar åkte upp till solbacken och gick på ica maxi, öb, rusta, intersport osv. Köpte massa tillbehör till pizzabaket ikväll och även chips och sånt. Flummade gjorde vi också, inte så chockerande va? Kul hade vi iallafall och w stack bara hem för att packa lite inför ikväll och sen kommer hon hit. Sticker till antonia runt sextiden så vi kommer blogga som galningar innan de :$ Köpte också två tavlor, svartvita mitt i newyork också. Superfina.

mitt inne på icamaxi :
jag : ska vi inte köpa anusringar ?:D
pappa: hahahahahahhaha !
jag : vad ? :o
pappa : det heter ANISringar, med I :P haha !
jag : nej rebecka sa att de hette ANUSringar..
pappa : hahahhaha, tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0