Min helg

Fredag:
Efter praoen var jag med challe, linnea, adam och lovisa. Efter maten kom challe och linnea till mig bara sådär.. tack jag var inte ens klar.. vi for in till stan och var med fannygr, hind och elin. Sen efter det skulle dom tre på pan. Då komme adam och ferre och dom halverst spåra i parken, iaf adam med sina danser. Anyway, så for vi till canalen och chilldadilla därborta.

Lördag:
Min buss går 11 och jag ska åka ner till ume alldeles själv. Amagad, aldrig åkt dit SJÄLV! Det värsta är inte att åka buss, de är vars man ska kliva av, äsch vid nån universitets sjukhus ska jag hoppa av. Får iaf träffa min älsklingssyrra :$

Söndag:
Förmodligen kmr jag hem på kvällen, gå själv från stan hem:(? Nä, skjuts låter bättre

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0