kiss away

tjA.
Börjar med gårdagen, mötte upp nathalie på stan och köpte massvis med godis ( iallafall jag ) sen cyklade vi hem till mig, tände massa ljus och väntade på wing. Satt igång nån film men den var verkligen inte bra gjord så vi sket i att se filmen och började köra jag har aldrig  med en kortlek som nathalie tagit med sig. Oj vad jag garva då och då samt blev chockad när de smög upp lite saker. Sen blev de bara massa mys, prat och musik. Wing stack vid elva redan men nathalie stannade till ett någon gång och sen blev det att jag hamnade vid datorn till halvfyra.. inte så smart av mig med tanke på att jag var tvungen att kliva upp 7h senare.
Det gör att vi går in på dagens planer, ska på möte vid ett. Sen ikväll kom jag och nathalie på att vi skulle kunna se idol och sånt tillsammans ikväll. Så det blir super. Ska hinna gå en sväng på stan också. Nu måste jag göra mig klar, annars kommer jag nog försent ! FREDAG PEOPLE, FREDAG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0