godmorgon minus god

Godmorgon.
även jag inte skulle vilja kalla den god, men det är jag de. Är jättetrött, kroppen skriker efter att få vila och magen efter hunger. Dom senaste två veckorna har gått segare är någonsin, känns som dom aldrig tar slut..men nu är de iallafall den efterlängtade fredagen vilket betyder helg. Har innebandy på idrotten uppe på eddahallen också kallat badhus.
Ikväll blir det rebecka iallafall, idol och säkert en hel del sötsaker men det är vi värda:))

Mobilen får mig att bli galen, helt seriöst. Hur kan man lämna in den på lagning i 6veckor och sen kunna använda den i 2h innan den börjar om att få frispel ? hur kul är det..        aja nu måste jag packa gympakläderna och äta frukost. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0