Byskeeee

Igår skulle jag och challe ta 12.25 bussen till byske. Men så snabb som jag var..missade jag bussen. CHalle åkte UTAN mig, jag fick ta 13.00 bussen SJÄLV - dumme:(:(:((
Men iaf, när jag kom fram mötte danne mig och vi gick till deras fina skola. Sen gick vi in till ett rum och där satt challe och adam. Efter ett tag kom ferre. Spela pingis och massa skojs :$$ när dom sluta så for jag, challe, ferre & micke hem till ferre. Hehu, sen kom adam och danne. Challe förstörde ferres internetgrejjs :$ ojsan. Efter det for alla vi tbx till byske. Satt vid en bänk utanför ica och där satt bla lomuz och massa. hIHI sen for vi till ug och var där hela kvällen. Jag tog en tidigare buss hem, men challe var dum nog och stanna kvar. Så jag fick åka själv again.. SADFACE? HE :D

PUSsshei :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0